Adminisztrációs munkatárs pozícióba
keresünk munkatársakat ügyfelünk részére, a II. kerületbe!
Ha szeretnél tapasztalatot gyűjteni az ország egyik legnagyobb hazai szolgáltatójánál, akkor nálunk a helyed!
Ami Rád vár, ha csatlakozol hozzánk:
Hibrid munkavégzés, betanulást követően heti 2 nap homeoffice lehetőség
Kiváló munkahelyi légkör, modern és kényelmes irodaház
Lazításként relax helység és csocsóasztal is rendelkezésre áll
Ha sportolni szeretnél, mi támogatjuk (wellness bérlet)
Szakmai fejlődés és képzési lehetőségek
Cafeteria az első teljes hónaptól
Az alábbi feladatokban számítunk Rád:
E-mailek, ügyféllevelek és hatósági megkeresések megválaszolása
A biztosítási ajánlatokon szereplő adatok ellenőrzése és rögzítése
A szerződésekhez beérkező változás-bejelentések feldolgozása, valamint az adatmódosítások rögzítése
Szerződések megszüntetése, túlfizetések utalása, díjak átkönyvelése
Reklamációk, panaszmegelőzések megválaszolása
Társosztályok által indított kérelmek feldolgozása
A pozíció betöltéséhez szükséges, hogy:
Legyen 1-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalatod
Rendelkezz legalább középfokú végzettséggel
Felhasználói szinten ismerd MS Office programjait (Word, Excel)
Előny:
pénzügyi/biztosító társaságnál szerzett munkatapasztalat