Toborzás az értékesítés és marketing területén

A Reed évtizedek óta támogatja a vállalkozásokat abban, hogy tehetséges értékesítési és marketingszakembereket találjanak.

Lépjen kapcsolatba egyik toborzónkkal az értékesítés és marketing területéről

Küldjön egy rövid összefoglalót az igényeiről, és a részletekért felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Banner Default Image

Ismerjük az értékesítés és marketing toborzásának világát

A Reed specialitása a tapasztalt szakemberek toborzása az értékesítés, a kommunikáció/PR, a digitális munkák, a marketing és a kreatív munkák területén.

Mi nemcsak toborzunk, hanem szenvedélyesen törekszünk arra, hogy javítsuk az Ön arculatát, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy megtaláljuk az Ön igényeinek leginkább megfelelő tehetségeket.

A Reed tisztában van azzal, hogy kulcsemberek szükségesek a hatékony értékesítési, marketinges és kreatív csapatok felépítéséhez. Mivel az értékesítési és marketinges adatbázisunk folyamatosan bővül, több jelölthöz férünk hozzá, mint bármely más toborzási ügynökség.

Toborzóink azon dolgoznak, hogy mélyrehatóbban megértsék vállalata területét, és azokat a készségeket, amelyekre szükség van az értékesítési és marketinges pozíciói betöltéséhez. Tisztában vagyunk a kulturális illeszkedés fontosságával, és biztosítjuk, hogy mindig felismerjük a megfelelő személyt a kívánt szakértelemmel. A helyi és országos szintű folyamatos hálózatépítés mélyreható piaci ismeretekkel ruház fel bennünket, így mindig tudjuk, kivel a legérdemesebb tárgyalni arról, hogy csatlakozzon a vállalatához, és nem csak azokra hagyatkozunk, akik aktívan keresnek munkát.

Továbbá tisztában vagyunk a legfőbb elvárásaival…

  • Kiváló szakemberek toborzása

    • Az első számú pénzügyi és számviteli toborzóügynökségként a hálózatépítés áll toborzóink munkájának középpontjában, így hozzáférünk egy passzív és aktív szakemberekből álló tehetség-adatbázishoz, amikor új állás nyílik meg Önnél.

    • A toborzási folyamata során a lehető legszélesebb körben fogjuk hirdetni fogjuk az állást, hogy minél több jelöltet vonzzon magához, továbbá az olyan, megfelelő készségekkel, tudással és tapasztalattal rendelkező szakembereket, akik nem aktív munkakeresők, meg is keressük az állással. Előszűrjük Ön helyett a jelentkezéseket, és a legmegfelelőbb szakembereket továbbítjuk Önnek.

  • A toborzási folyamat támogatása

    • A teljes toborzási folyamatot kezeljük, az állás megnyitásától kezdve az új csapattagja beléptetéséig. Toborzóink folyamatosan kommunikálnak majd Önnel és lehetséges munkavállalóival, a folyamat elejétől a végéig.

    • Toborzóink teljességgel tisztában lesznek a jelöltek gondolatmenetével a folyamat alatt, és biztosítják, hogy tudjunk az egyéb jelentkezéseikről, és arról, hogy ez milyen hatással van az Ön nyitott pozíciójára. Toborzóink felkészítik Önt az interjúkra a tervezett alkalmak előtt, valamint támogatást nyújtanak az interjúkhoz, amikor és ahogyan szüksége van erre.

  • Költségmegtakarítások

    • Minden alkalommal, amikor a közvetlen toborzási folyamata elhúzódik vagy sikertelen, a költségei megnövekednek. Ha velünk dolgozik, akkor pénzt és időt takarítunk meg Önnek hosszú távon.

    • Különböző szolgáltatási lehetőségeket kínálunk minden igénynek megfelelően, a pénzforgalom kezelését segítő szakaszos kifizetésektől kezdve az iparágban egyedülálló, legfeljebb 12 hónapos garanciákig, hogy még nagyobb nyugalmat adhassunk Önnek.

  • A jelöltek alkalmassága

    • A Reed toborzói szorosan együttműködnek Önnel annak érdekében, hogy teljesen tisztában legyenek a vállalatával és a pozícióhoz szükséges feltételekkel. Kiterjedt szakmai hálózatunkkal, jelöltadatbázisunkkal és alapos piaci ismereteinkkel biztosítjuk, hogy csak olyan jelöltekkel beszéljen, akik kiválóan illeszkednek az Ön pozíciójába. Ez nemcsak időt és pénzt takarít meg Önnek, hanem azt is biztosítja, hogy a megfelelő készségekkel rendelkező szakembereket vegye fel és tartsa meg az Ön által preferált helyszínen.

  • Csak távoli munkavégzést kereső jelöltek

    • Az összes jelentkezőt, akit a pozícióira szánunk, teljesen átvilágítjuk, és interjún vesz részt a Reed toborzójával. Ebben a szakaszban megbeszéljük Önnel a szükséges előzetes szűrési kérdéseket, legyen szó akár a távmunkával kapcsolatos elvárásokról, akár arról, hogy szükség van-e hétvégi munkavégzésre.

    • Ez segít nekünk abban, hogy minden jelentkezőt az Ön igényeinek megfelelően értékeljünk, mielőtt interjúra javasolnánk őket. Emellett átláthatóságot biztosít köztünk és azon szakemberek között, akikkel beszélünk, így a folyamat további szakaszában nem merülnek fel problémák.

Toborzóink az értékesítés és marketing területén

Klaudia Győri

Klaudia Győri

Senior Business Manager Reed Magyarország

Klaudia, több mint, 4 éves toborzási tapasztalattal rendelkezik Sales&Marketing és Logisztikai toborzási megoldások terén. A Business Supportcsapat Team Managereként toborzási és üzletfejlesztési feladatok mellett a csapata munkájáért is felel.

Sara Mogor

Sara Mogor

Senior Researcher Reed Magyarország

Sára 2021. októberében csatlakozott Research Consultant pozícióban a Reed-hez és jelenleg 9 hónapos toborzási tapasztalattal rendelkezik üzleti támogatás területén. Célja, hogy szakértelmet szerezzen a toborzás több területén. HR, ügyfélszolgálat és egyéb üzleti támogatói pozíciókban kezdte meg tevékenységeit több szenioritásra kiterjedőleg, jelenleg értékesítés és marketing projektekben is részt vesz.

#6fcfe1
image/svg+xml

Lépjen kapcsolatba egyik toborzónkkal az értékesítés és marketing területéről

Küldjön egy rövid összefoglalót az igényeiről, és a részletekért felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Mi történik…

Hogyan írjunk önéletrajzot
2 mins read
  1. Article

Hogyan írjunk önéletrajzot

​Munkaerő-felvétel esetén mindig önéletrajzokkal foglalkozunk – de hogyan írjunk egy jót?A Curriculum Vitae (CV) kifejezés élettörténetet jelent. Ám ahogyan egy új ismerősének sem számol be rögtön az élete minden történéséről, ugyanúgy a leendő munkáltatójának sem kell mindenről részletesen beszámolnia. Az önéletrajzának a képességei és a tapasztalatai tömör és lényegre törő bemutatását kell tartalmaznia.Íratlan alapszabály, hogy mindig az elmúlt öt év munkatapasztalataira koncentráljon, hacsak nem érzi úgy, hogy valami más, különösképpen odaillő dolgot meg kell említenie korábbról. Tehát ha a részmunkaidős bolti eladói munkájáról beszél, amelyben húsz évvel ezelőtt dolgozott, használja azt a helyet inkább arra, hogy az újabb keletű törekvéseiről írjon.Információk, melyeknek szerepelniük kell egy önéletrajzbanSzemélyes adatok – név, e-mail cím, telefonszám és cím.Személyes közlés – nem kötelező, de jó lehetőség arra, hogy beszéljen a munkáltatónak a munkára való alkalmasságáról.Munkatapasztalat – egyértelműen sorolja fel a munkabeosztásait, az ezekben eltöltött idejét, a feladatait és a cég(ek) nevét. Az önkéntes tapasztalatot szintén fontos belefoglalni.Tanulmányok – minden hivatalos képzettség és bármilyen folyamatban lévő képzés és fejlesztés.Hobbi és érdeklődés – fogja rövidre és legyen lényeges a munka szempontjából, amelyre jelentkezik.Önéletrajzok: Az ördög a részletekben rejlikPróbáljon kiemelkedni a tömegből, főleg a jó munkákért zajló verseny mértékét tekintve. Íme egy talán gyakorinak mondható példa egy sorra valaki önéletrajzából:"E-mailes marketing kampányokat adminisztráltam."​Ez nagyszerű, abban az esetben, ha ez csak egy kis része volt a munkának, és nem lényeges azon munka szempontjából, amelyre jelentkezik. Ugyanakkor, ha meggyőzőbben akar hangzani, adjon hozzá egy kicsivel több részletet, statisztikákat felhasználva, ahol lehet, így a toborzó jobban megértheti, amit csinált és amire képes lehet. Például:​​"Három hetes, célzott e-mailes kampányokat adminisztráltam egy 46 000 feliratkozóból álló adatbázisra kiterjedően."​Látja a javulást? Még egy fokkal jobbá tehetjük – ossza meg, hogyan sikerült ezt teljesítenie. Minél jobban tudja ezt bizonyítani, annál inkább meggyőzheti a menedzsert. Tehát:"Három hetes, célzott e-mailes kampányokat adminisztráltam egy 46 000 feliratkozóból álló adatbázisra kiterjedően. Három hónap alatt 25%-kal sikerült növelnem a megnyitási arányokat azáltal, hogy elemeztem az üzenetek tárgysorait."​Valószínűleg nem lesz ilyen mennyiségű részlet a munkája minden eleméhez, de használja fel, amit tud, mert ez magas szintű professzionalizmust mutat és megkülönbözteti a többi jelentkezőtől. Maradjon azért lényegre törő!Néhány megjegyzés az önéletrajz összeállításával kapcsolatbanÖnéletrajza maximum két A/4-es oldal terjedelmű legyen, hacsak nincs olyan lényeges információja, ami miatt ezt túlhaladja, és rendezze logikus sorrendbe a legutolsó lényeges tapasztalatával kezdve.Használjon egyszerű és professzionális betűtípust és győződjön meg róla, hogy nincsenek benne helyesírási hibák vagy elírások.Bizonyosodjon meg róla, hogy tartalmazza az általános elérhetőségeit, hogy a jövőbeli munkaadója elérhesse.

Mit kérdezzünk az interjú végén
2 mins read
  1. Article

Mit kérdezzünk az interjú végén

Ez lehet egy interjú legijesztőbb része – ahol Ön teszi fel a kérdéseket. Nem akar úgy tűnni, mint aki nem értette meg az elmondottakat, de szeretne érdeklődést és elkötelezettséget mutatni az adott állás és szervezet felé. Tehát hogyan csinálja?Az általunk adott javaslatokat rugalmasan kell felhasználni, attól függően, hogy mennyi derült ki az interjú alatt. Hasznos lehet egy előre elkészített listával menni, de ez nem jelenti azt, hogy minden kérdést fel kell tennie róla. Csak biztosítsa be magát, hogy ne valljon kudarcot, amikor erre kerül sor.A háttérinformációElőször is, az interjú előtt természetesen végezni fog egy előzetes kutatást, tehát lehetnek olyan dolgok a céggel vagy a csoporttal kapcsolatban, amelyeket tisztázni szeretne. Feltehet olyan kérdéseket, mint:Elmondaná, hogyan illeszkedik bele ez a pozíció a céges struktúrába?Melyek a szervezet szélesebb körű célkitűzései és hogyan illik bele ez a pozíció a tágabb képbe?Ezek jó kérdések háttérinformációk gyűjtéséhez, és segítik Önt abban, hogy felépítsen egy képet arról, milyen lehet valóban az adott válllatnál  dolgozni. Ne feledje, az interjú ugyanannyira hasznos az Ön számára is, mint a foglalkoztatónak. Mindkét félnek érdeke, hogy kölcsönösen pozitív benyomást tegyenek egymásra, és helyes döntést hozzanak a sikeres együttmőködés érdekében.Rátérni a részletekreGyakorlatiasabb kérdések kapcsán, mint  a pontos feladatkörök  vagy elvárások, tegye fel a következő kérdéseket:Kikkel fogok kommunikálni a munkám során?Melyek lesznek a fő mérőszámaim  az első három hónapban?Hogyan épül fel egy tipikus nap?Az ezekhez hasonló kérdések segítik eldönteni, hogy a mindennapi munka felépítése szimpatikus-e Önnek, és ugyanakkor azt is megmutatja az interjúztatónak, hogy érdeklődik a pozíció iránt.Mert mindannyian emberek vagyunk…Bármilyen formálisnak is tűnik a helyzet, ne feledje, hogy a kérdezői is csak emberek, és egy kevés személyes érdeklődés kifejezése nem árthat. Próbáljon valami olyasmit, mint például:Hogyan került Ön ehhez a szervezethez?Mi az, amit jó lett volna tudnia, mielőtt kezdett?Mi az, ami büszkévé teszi Önt, hogy itt dolgozik?Ne csak ilyen kérdéseket tegyen fel. Rendszerint jó ötlet megmutatni, hogy érdeklik az Önt körülvevő emberek.És végezetül…Ne  fejezze be az interjút úgy, hogy azt érzi, nem sikerült megfelelően  bemutatnia magát, vagy elszalasztott bármilyen lehetőséget arra, hogy pár nagyszerűen odaillő tapasztalatáról beszéljen, tehát miért ne kérdezhetne valami olyat, mint:• Szeretné, ha bármit bővebben kifejtenék?Ne feledje: az Ön által feltett kérdések valószínűleg az utolsó esélyét jelentik arra, hogy jó benyomást tegyen, tehát kövesse a fenti tanácsokat és kérdezzen bölcsen!

Hogyan készüljön fel egy interjúra
3 mins read
  1. Article

Hogyan készüljön fel egy interjúra

A legjobb tippek az interjú előtti idegesség legyőzésére, hogy a legtöbbet hozza ki magából​Állásinterjúra menni idegőrlő élmény lehet még a legmagabiztosabb személyeknek is. Az interjúk rendkívül különböző formájúak lehetnek, a négyszemközti megbeszéléstől a bizottság előtt zajló interjúkig;  egy hétköznapi, kávé melletti beszélgetéstől a kimerítő szakmai kikérdezésig.A következő tanács a legtöbb szituációban használható, és a munkaerőt  felvevő menedzserek, illetve interjúztatók visszajelzésein alapul. Azzal a céllal terveztük, hogy segítsen Önnek a legtöbbet kihozni az interjúból, és hogy maximalizálja az esélyeket az ideális állás megszerzéséhez. Íme öt kulcsfontosságú dolog, amelyet figyelembe kell vennie, amikor egy interjúra készül fel.​Hogyan készüljön fel egy interjúra:Alaposan nézzen utána a cégnek: látogasson el a weboldalára, ismerkedjen meg a csoportfelépítéssel, és keressen rá bármilyen, a céggel kapcsolatos cikkekre. A cég történetének, jelen helyzetének és értékeinek megértése lehetővé teszi, hogy válaszait ezeknek az elképzeléseknek megfelelően alakítsa.Például, ha tudja, hogy a szervezet pillanatnyilag szervezetátalakításon megy keresztül, beszélhet a korábbi beosztásában szerzett tapasztalatairól  változások, átalakítások kezelésével kapcsolatban. Arra is rákérdezhet, hogy idővel módosul-e munkaköre. A vállalat megismerésére tett erőfeszítések azt mutatják az interjúztatónak, hogy Ön valóban érdeklődik a szervezet iránt és elgondolkodott azon, milyen lehet nekik dolgozni most és a jövőben.Egy jó HR  tanácsadónak gazdag tudással kell rendelkeznie a munkáltatóval kapcsolatban.​Olvassa el a munkaleírástA munkaleírást megtalálja a hirdetésben, melyre jelentkezett. Ha mégsem, a tanácsadója  biztosítja ezt az Ön számára. Határozza meg azokat a feladatokat, melyekben már volt korábbi tapasztalata, és készüljön fel rá, hogy ezekről a lehető legnagyobb részletességgel beszéljen. Legyen őszinte azokkal a területekkel kapcsolatban, melyekben nincs tapasztalata, és jelezze a tanulásra való hajlandóságát, például egy új képesség megemlítésével, melyet az előző beosztásában kellett megszereznie.Figyeljen oda olyan más előnyös tulajdonságokra is, amelyeket a menedzser kereshet, például hasonló ipari tapasztalat, rendszerismeret vagy személyes jellemzők, és bizonyosodjon meg róla, hogy mindezeket be is tudja bizonyítani, illetve ki tudja fejteni, miképpen tudnák ezek a vállalat érdekeit szolgálni.​Válaszoljon a feltett kérdésekreIdőnként nehéz lehet pontosan a feltett kérdésre válaszolni egy interjún. Sok ember hajlamos elkalandozni, mikor ideges, és valami egészen másról beszél, ha nem értette meg az eredeti kérdést.Mikor elhangzik egy kérdés, vegyen mély lélegzetet és adjon magának néhány másodpercet a válasz fejben való felvázolására. Ne féljen ezt megtenni. Sokkal jobb tartani egy rövid szünetet a gondolatai összeszedésére, mint belekezdeni egy rosszul előkészített válaszba. Amennyiben bizonytalan abban, mi pontosan a kérdés, kérje meg az interjúztatót, hogy magyarázza el vagy fogalmazza át azt. Ez nem fogja rossz színben feltüntetni Önt, de megvédi attól, hogy blöffölnie kelljen a válaszadáskor, ami egyaránt összezavarja az interjúztatót és Önt is.Hangsúlyozza a pozitívumokatNagyon fontos, hogy pozitív benyomást hagyjon az interjúztatóban önmagával és a munkatapasztalataival kapcsolatban. Ez nehézkes lehet, mikor az előző munkahelyeiről való távozást tárgyalják, vagy épp elmagyarázza az önéletrajzban bemutatott munkaviszonyban lévő réseket. Próbáljon meg diplomatikus, de mégis őszinte lenni. Nem illik negatív hangnemben beszélni a korábbi feletteseiről, tehát próbálja meg kihangsúlyozni továbbállásának pozitív elemeit. Például ahelyett, hogy azt mondaná, hogy a korábbi főnökét nehéz volt kezelni és megfelelni neki, talán beszéljen arról, mennyire szeretett volna olyan szerepet, ahol van lehetősége fejlesztéseket javasolni és nagyobb felelősséghez jutni. Ahelyett, hogy azt mondaná, hogy túl sok volt a túlóra és alul volt fizetve, mondja azt, hogy olyan karriert szeretett volna, ahol jobb a munka/magánélet egyensúlya.Egyre több olyan ember, aki korábban évekig megszakítás nélkül dolgozott, kénytelen elbocsátásokkal vagy munkanélküli időszakokkal szembenézni. Próbáljon itt ismét arra koncentrálni, milyen módon sikerült kihasználnia ezt a munkától  távol töltött időt, például volt lehetősége egy új szakmai képesítést megszerezni, más országokat és kultúrákat megismerni, vagy egyszerűen csak átgondolni, mi az, amit igazán vár a következő karrierlépésétől.Végül, legyen kreatívMivel a munkaerőpiac megerősödött az elmúlt években, a munkáltatók növelték a munkaerő-felvételi folyamatok szigorúságát. Új kérdezési technikák lettek kidolgozva annak érdekében, hogy tesztelhessék és megkülönböztethessék az alkalmas jelölteket a kiemelkedőktől. Az olyan kérdések, mint "Mit tenne, ha megnyerné a lottót?" vagy "Ha hajótörést szenvedne egy lakatlan szigeten, mi lenne az az egyetlen tárgy, amely nélkül nem tudna élni?" arra lettek kitalálva, hogy lehetőséget adjanak Önnek kreativitásának bizonyítására, és hogy ezáltal kitűnjön a tömegből. Legyen innovatív a válaszai során, és hogy tényleg a legtöbbet hozza ki az ilyen helyzetekből, próbálja azon tulajdonságait megmutatni, melyeket a munkaadó kereshet. Alighanem a "Felmondanék a munkahelyemen" az első dolog, ami eszébe jutna, ha megnyerné a lottót, de valószínűleg nem ez az, amit a munkaadók hallani szeretnének. Engedje szabadjára a kreativitását és adjon valami olyasmit az interjúztatónak, amire emlékezni fog – csak bizonyosodjon meg arról, hogy az pozitív!