Üzleti támogatási toborzás

A Reed bizonyítottan gyorsan talál Önnek kiváló üzleti támogatási és adminisztrációs szakembereket.

Lépjen kapcsolatba egyik üzleti támogatási toborzónkkal

Küldjön egy rövid összefoglalót az igényeiről, és a részletekért felvesszük Önnel a kapcsolatot

Banner Default Image

Ismerjük az üzleti támogatási toborzás világát

A Reed már évtizedek óta köt össze vállalatokat helyi üzleti támogatási és adminisztrációs szakemberekkel. Üzleti támogatási toborzóink Magyarországon tartózkodnak, így országos elérést és helyi piaci tudást nyújtanak a következő munkakeresési folyamata során.

Számos üzleti támogatási és adminisztratív állásra végzünk toborzást, a junior asszisztensi pozícióktól kezdve a szenior és vezetői pozíciókig. Számos területen dolgozunk, beleértve a magánszektort, a helyi hatóságokat és a jótékonysági szervezeteket is. Ha minket választ, egy elkötelezett szakemberrel fog együttműködni, aki biztosítja a zökkenőmentes és megbízható toborzási folyamatot.

Gyorsított szűrési szolgáltatásunk lehetővé teszi számunkra, hogy gyorsan találjunk megfelelő szakembereket. Szigorú ellenőrzéseinkkel és teszteléseinkkel megvédjük vállalkozását a kockázatoktól, és megbízhat abban, hogy megtaláljuk az igényeinek megfelelő határozott idejű, határozatlan idejű és ideiglenes megoldásokat.

Továbbá tisztában vagyunk a legfőbb elvárásaival…

  • A toborzási folyamat támogatása

    • A teljes toborzási folyamatot kezeljük, az állás megnyitásától kezdve az új csapattagja beléptetéséig. Toborzóink folyamatosan kommunikálnak majd Önnel és lehetséges munkavállalóival, a folyamat elejétől a végéig.

    • Toborzóink teljességgel tisztában lesznek a jelöltek gondolatmenetével a folyamat alatt, és biztosítják, hogy tudjunk az egyéb jelentkezéseikről, és arról, hogy ez milyen hatással van az Ön nyitott pozíciójára. Toborzóink felkészítik Önt az interjúkra a tervezett alkalmak előtt, valamint támogatást nyújtanak az interjúkhoz, amikor és ahogyan szüksége van erre.

  • Költségmegtakarítások

    • Minden alkalommal, amikor a közvetlen toborzási folyamata elhúzódik vagy sikertelen, a költségei megnövekednek. Ha velünk dolgozik, akkor pénzt és időt takarítunk meg Önnek hosszú távon.

    • Különböző szolgáltatási lehetőségeket kínálunk minden igénynek megfelelően, a pénzforgalom kezelését segítő szakaszos kifizetésektől kezdve az iparágban egyedülálló, legfeljebb 12 hónapos garanciákig, hogy még nagyobb nyugalmat adhassunk Önnek.

  • Csak távoli munkavégzést kereső jelöltek

    • Az összes jelentkezőt, akit a pozícióira szánunk, teljesen átvilágítjuk, és interjún vesz részt a Reed toborzójával. Ebben a szakaszban megbeszéljük Önnel a szükséges előzetes szűrési kérdéseket, legyen szó akár a távmunkával kapcsolatos elvárásokról, akár arról, hogy szükség van-e hétvégi munkavégzésre.

    • Ez segít nekünk abban, hogy minden jelentkezőt az Ön igényeinek megfelelően értékeljünk, mielőtt interjúra javasolnánk őket. Emellett átláthatóságot biztosít köztünk és azon szakemberek között, akikkel beszélünk, így a folyamat további szakaszában nem merülnek fel problémák.

  • Nagy mennyiségű toborzás

    • Toborzóink képesek nagy mennyiségű toborzási projektek elvégzésére. Időt szánunk a lehetséges jelöltek alapos szűrésére annak érdekében, hogy biztosan megfeleljenek az Ön elvárásainak. Toborzóink személyes interjúkat tartanak az összes jelölttel, hogy átbeszéljék a motivációjukat, készségeiket és tapasztalataikat annak érdekében, hogy lássák, megvan-e a megfelelő tudás és készség a pozíció kiváló elvégzéséhez.

  • Sürgős ideiglenes toborzás

    • Mivel több ezer HR-szakemberhez férünk hozzá, gyorsan tudunk toborozni ideiglenes munkavállalókat a sürgős pozíciók betöltésére.

Üzleti támogatási toborzóink

Klaudia Győri

Klaudia Győri

Senior Business Manager Reed Magyarország

Klaudia, több mint, 4 éves toborzási tapasztalattal rendelkezik Sales&Marketing és Logisztikai toborzási megoldások terén. A Business Supportcsapat Team Managereként toborzási és üzletfejlesztési feladatok mellett a csapata munkájáért is felel.

Nikolett Juhász

Nikolett Juhász

Executive Consultant Reed Magyarország

​​​Nikolett gained more than 10 years experience in temporary recruitment. She has worked for Reed Temporary Division for 5 years. She is responsible for the end-to-end recruitment process within various positions (customer service, office support, accountancy & finance).

Anita Pap

Anita Pap

Consultant Reed Magyarország

Anita közel 3 év tapasztalattal rendelkezik főként munkaerő-kölcsönzési területen. Legfőképpen Customer Service, Office Support és pénzügyi területekre toborozza a legkiválóbb jelölteket. Felelős a dolgozók munkaügyi adminisztrációjáért, és napi szinten tartja velük a kapcsolatot.

Sara Mogor

Sara Mogor

Senior Researcher Reed Magyarország

Sára 2021. októberében csatlakozott Research Consultant pozícióban a Reed-hez és jelenleg 9 hónapos toborzási tapasztalattal rendelkezik üzleti támogatás területén. Célja, hogy szakértelmet szerezzen a toborzás több területén. HR, ügyfélszolgálat és egyéb üzleti támogatói pozíciókban kezdte meg tevékenységeit több szenioritásra kiterjedőleg, jelenleg értékesítés és marketing projektekben is részt vesz.

default-consultant

Imri-Szarka Fruzsina

Researcher Reed Magyarország

Júlia Mukics

Júlia Mukics

Researcher Reed Magyarország

​Júlia 2022 januárjában csatlakozott Reedhez a munkaerő kölcsönzési területre, mint Research Consultant. Feladata az új jelöltek felkutatása és előszűrése szellemi pozíciókra ügyfélszolgálati, adminisztratív és pénzügyi területeken.

#6fcfe1
image/svg+xml

Lépjen kapcsolatba egyik üzleti támogatási toborzónkkal

Küldjön egy rövid összefoglalót az igényeiről, és a részletekért felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Mi történik…

A Reed 2023-as magyarországi bérútmutatója – hamarosan elérhető
less than one minute
  1. Featured

A Reed 2023-as magyarországi bérútmutatója – hamarosan elérhető

​Regisztráljon a Reed 2023-as bérútmutatójának ingyenes példányáért, és értesítjük, amint megjelenik februárban.​​

Hogyan írjunk önéletrajzot
2 mins read
  1. Article

Hogyan írjunk önéletrajzot

​Munkaerő-felvétel esetén mindig önéletrajzokkal foglalkozunk – de hogyan írjunk egy jót?A Curriculum Vitae (CV) kifejezés élettörténetet jelent. Ám ahogyan egy új ismerősének sem számol be rögtön az élete minden történéséről, ugyanúgy a leendő munkáltatójának sem kell mindenről részletesen beszámolnia. Az önéletrajzának a képességei és a tapasztalatai tömör és lényegre törő bemutatását kell tartalmaznia.Íratlan alapszabály, hogy mindig az elmúlt öt év munkatapasztalataira koncentráljon, hacsak nem érzi úgy, hogy valami más, különösképpen odaillő dolgot meg kell említenie korábbról. Tehát ha a részmunkaidős bolti eladói munkájáról beszél, amelyben húsz évvel ezelőtt dolgozott, használja azt a helyet inkább arra, hogy az újabb keletű törekvéseiről írjon.Információk, melyeknek szerepelniük kell egy önéletrajzbanSzemélyes adatok – név, e-mail cím, telefonszám és cím.Személyes közlés – nem kötelező, de jó lehetőség arra, hogy beszéljen a munkáltatónak a munkára való alkalmasságáról.Munkatapasztalat – egyértelműen sorolja fel a munkabeosztásait, az ezekben eltöltött idejét, a feladatait és a cég(ek) nevét. Az önkéntes tapasztalatot szintén fontos belefoglalni.Tanulmányok – minden hivatalos képzettség és bármilyen folyamatban lévő képzés és fejlesztés.Hobbi és érdeklődés – fogja rövidre és legyen lényeges a munka szempontjából, amelyre jelentkezik.Önéletrajzok: Az ördög a részletekben rejlikPróbáljon kiemelkedni a tömegből, főleg a jó munkákért zajló verseny mértékét tekintve. Íme egy talán gyakorinak mondható példa egy sorra valaki önéletrajzából:"E-mailes marketing kampányokat adminisztráltam."​Ez nagyszerű, abban az esetben, ha ez csak egy kis része volt a munkának, és nem lényeges azon munka szempontjából, amelyre jelentkezik. Ugyanakkor, ha meggyőzőbben akar hangzani, adjon hozzá egy kicsivel több részletet, statisztikákat felhasználva, ahol lehet, így a toborzó jobban megértheti, amit csinált és amire képes lehet. Például:​​"Három hetes, célzott e-mailes kampányokat adminisztráltam egy 46 000 feliratkozóból álló adatbázisra kiterjedően."​Látja a javulást? Még egy fokkal jobbá tehetjük – ossza meg, hogyan sikerült ezt teljesítenie. Minél jobban tudja ezt bizonyítani, annál inkább meggyőzheti a menedzsert. Tehát:"Három hetes, célzott e-mailes kampányokat adminisztráltam egy 46 000 feliratkozóból álló adatbázisra kiterjedően. Három hónap alatt 25%-kal sikerült növelnem a megnyitási arányokat azáltal, hogy elemeztem az üzenetek tárgysorait."​Valószínűleg nem lesz ilyen mennyiségű részlet a munkája minden eleméhez, de használja fel, amit tud, mert ez magas szintű professzionalizmust mutat és megkülönbözteti a többi jelentkezőtől. Maradjon azért lényegre törő!Néhány megjegyzés az önéletrajz összeállításával kapcsolatbanÖnéletrajza maximum két A/4-es oldal terjedelmű legyen, hacsak nincs olyan lényeges információja, ami miatt ezt túlhaladja, és rendezze logikus sorrendbe a legutolsó lényeges tapasztalatával kezdve.Használjon egyszerű és professzionális betűtípust és győződjön meg róla, hogy nincsenek benne helyesírási hibák vagy elírások.Bizonyosodjon meg róla, hogy tartalmazza az általános elérhetőségeit, hogy a jövőbeli munkaadója elérhesse.

Mit kérdezzünk az interjú végén
2 mins read
  1. Article

Mit kérdezzünk az interjú végén

Ez lehet egy interjú legijesztőbb része – ahol Ön teszi fel a kérdéseket. Nem akar úgy tűnni, mint aki nem értette meg az elmondottakat, de szeretne érdeklődést és elkötelezettséget mutatni az adott állás és szervezet felé. Tehát hogyan csinálja?Az általunk adott javaslatokat rugalmasan kell felhasználni, attól függően, hogy mennyi derült ki az interjú alatt. Hasznos lehet egy előre elkészített listával menni, de ez nem jelenti azt, hogy minden kérdést fel kell tennie róla. Csak biztosítsa be magát, hogy ne valljon kudarcot, amikor erre kerül sor.A háttérinformációElőször is, az interjú előtt természetesen végezni fog egy előzetes kutatást, tehát lehetnek olyan dolgok a céggel vagy a csoporttal kapcsolatban, amelyeket tisztázni szeretne. Feltehet olyan kérdéseket, mint:Elmondaná, hogyan illeszkedik bele ez a pozíció a céges struktúrába?Melyek a szervezet szélesebb körű célkitűzései és hogyan illik bele ez a pozíció a tágabb képbe?Ezek jó kérdések háttérinformációk gyűjtéséhez, és segítik Önt abban, hogy felépítsen egy képet arról, milyen lehet valóban az adott válllatnál  dolgozni. Ne feledje, az interjú ugyanannyira hasznos az Ön számára is, mint a foglalkoztatónak. Mindkét félnek érdeke, hogy kölcsönösen pozitív benyomást tegyenek egymásra, és helyes döntést hozzanak a sikeres együttmőködés érdekében.Rátérni a részletekreGyakorlatiasabb kérdések kapcsán, mint  a pontos feladatkörök  vagy elvárások, tegye fel a következő kérdéseket:Kikkel fogok kommunikálni a munkám során?Melyek lesznek a fő mérőszámaim  az első három hónapban?Hogyan épül fel egy tipikus nap?Az ezekhez hasonló kérdések segítik eldönteni, hogy a mindennapi munka felépítése szimpatikus-e Önnek, és ugyanakkor azt is megmutatja az interjúztatónak, hogy érdeklődik a pozíció iránt.Mert mindannyian emberek vagyunk…Bármilyen formálisnak is tűnik a helyzet, ne feledje, hogy a kérdezői is csak emberek, és egy kevés személyes érdeklődés kifejezése nem árthat. Próbáljon valami olyasmit, mint például:Hogyan került Ön ehhez a szervezethez?Mi az, amit jó lett volna tudnia, mielőtt kezdett?Mi az, ami büszkévé teszi Önt, hogy itt dolgozik?Ne csak ilyen kérdéseket tegyen fel. Rendszerint jó ötlet megmutatni, hogy érdeklik az Önt körülvevő emberek.És végezetül…Ne  fejezze be az interjút úgy, hogy azt érzi, nem sikerült megfelelően  bemutatnia magát, vagy elszalasztott bármilyen lehetőséget arra, hogy pár nagyszerűen odaillő tapasztalatáról beszéljen, tehát miért ne kérdezhetne valami olyat, mint:• Szeretné, ha bármit bővebben kifejtenék?Ne feledje: az Ön által feltett kérdések valószínűleg az utolsó esélyét jelentik arra, hogy jó benyomást tegyen, tehát kövesse a fenti tanácsokat és kérdezzen bölcsen!