Partnerünk több mint 100 országban van jelen, 50 000 munkavállalóval, és az iparág egyik vezető szereplője. A 2019/2020-as pénzügyi évben körülbelül 8 milliárd eurós árbevételt értek el. Több mint 1 000 telephelyük biztosítja a közelséget ügyfeleikhez. Legfontosabb üzletáguk a szervizszolgáltatás, amelyet több mint 24 000 technikus képvisel. Termékportfóliójuk a lakó- és kereskedelmi épületekhez készült liftektől a legmodernebb, testreszabott megoldásokig terjed, beleértve mozgólépcsőket, mozgójárdákat, beszállóhidakat, lépcső- és emelőplatformokat. A MAX platformhoz hasonló felhőalapú digitális szolgáltatások egyre fontosabbá válnak – a városi mobilitás határok nélkülivé válik.
HR Adminisztrációs Specialistaként alapító tagja leszel az európai megoldásközpontunknak (SCE), ahol lehetőséged nyílik új struktúrák kialakítására és arra, hogy hozzájárulj a szervezet fejlődéséhez.
Főbb feladataid:
- Kapcsolattartóként szolgálsz minden munkavállalói és vezetői HR-kérdés esetén Németország, Ausztria és Svájc vonatkozásában.
- HR adminisztrációs feladatokat látsz el a munkavállalói életciklus során, különös tekintettel a német, osztrák és svájci régiókra.
- Támogatod a munkavállalókat a teljes életciklusuk során, különös figyelmet fordítva az adatok és dokumentumok karbantartására.
- Dokumentálod a folyamatváltozásokat, és aktívan kommunikálod azokat az érintett felek felé.
- Digitális rendszerekben rögzíted és karbantartod a munkavállalói adatokat, biztosítva az adatminőséget és a szabályzatoknak való megfelelést.
- Részt veszel belső HR-projektekben, valamint speciális témák kezelésében.
- Azonosítod a fejlesztési lehetőségeket a saját területeden, és aktívan részt veszel a fejlesztési folyamatok megvalósításában.
- Elősegíted a standardizálást, harmonizálást és a legjobb gyakorlatok megosztását a HR SCE-n belül.
Elvárások:
- Gazdasági vagy hasonló területen szerzett diploma.
- Legalább 1 év tapasztalat magas színvonalú HR adminisztrációs ügyfélszolgálatban.
- Kiemelkedő adminisztratív és szervezési készségek, különösen több nyitott pozíció párhuzamos kezelése esetén.
- Minőségorientált szemlélet és erős ügyfélközpontúság.
- Elemző gondolkodásmód, problémamegoldásra és eredményekre való fókuszálás.
- Nemzetközi környezetben való munkavégzés iránti nyitottság, globálisan gondolkodó és lokálisan cselekvő hozzáállás.
- Magas szintű számítógépes ismeretek, különösen irodai alkalmazások terén; SAP SFEC és ServiceNow ismerete előnyt jelent.
- Folyékony angol és német nyelvtudás.
Amit kínálnak:
- Sikeres szervezetben való munkavégzés lapos hierarchiával és egy nemzetközi vállalat minden előnyével.
- Izgalmas munkakörnyezet interdiszciplináris és multinacionális csapatokkal.
- Vonzó juttatási csomag, beleértve különleges juttatásokat, például céges rendezvényeket, fitnesz- és egészségprogramokat, valamint modern közösségi munkatereket.