💼 IT Ügyfélszolgálati Munkatárs (Német nyelvtudással) 

📍 Munkavégzés helye: Budapest, Soroksári út 44. – Mill Park irodaház (9. Ker.)
🏢 Cégbemutató:
Partnerünk egy globális IT és üzleti szolgáltató vállalat, amely világszerte segíti ügyfeleit a digitális átalakulásban. Budapesti irodánk a régió egyik legnagyobb és legrégebben működő Delivery Centere, ahol több mint 50 ügyfél kiszolgálása történik különböző iparágakban, többnyelvű támogatással. A csapatunkban tapasztalt szakemberek és fiatal tehetségek dolgoznak együtt egy dinamikus, fejlődő környezetben.

 

🖥️ Pozíció: IT Ügyfélszolgálati Munkatárs (Service Desk Agent)

Feladatok:

  • IT támogatás nyújtása telefonon és chaten keresztül (minimális e-mailes kommunikáció)
  • Bejövő megkeresések kezelése, problémák azonosítása és megoldása
  • Jegyek rögzítése és nyomon követése belső rendszerben
  • Kapcsolattartás technikai csapatokkal szükség esetén

Munkaidő:

  • 2 nap munka, 1 nap pihenő VAGY nappali munkavégzés hétfőtől - péntekig 
  • 12 órás műszakok: nappali (07:00–19:00) és éjszakai (19:00–07:00) váltásban
  • Jelenleg 100% irodai munkavégzés, de a home office lehetősége tárgyalás alatt van

🗣️ Elvárások:

  • Erős német nyelvtudás (szóban és írásban)
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás (tréning angol nyelven zajlik, de csak a tréningen kell alkalmazni)
  • Nem szükséges IT háttér – teljes körű betanítás biztosított

💰 Amit kínálunk:

  • Cafeteria: 38.000 Ft nettó / hó
  • Belépési bónusz (összege projektfüggő)
  • AYCM kártya
  • Stabil, nemzetközi háttér, fejlődési lehetőségek, tréningek