Szeretnél egy olyan pozícióban dolgozni, ahol valódi hatással lehetsz az emberek életére? Egy nemzetközi, innovatív gyártóvállalat keresi új kollégáját Customer Quality Manager pozícióba, orvostechnológiai fókuszú gyártási környezetbe. A szerepkör célja egy új termék bevezetésének támogatása.
Főbb feladatok:
- Minőségirányítási rendszer fejlesztése és fenntartása a hatályos szabványok szerint (ISO 13485)
- Vevői követelmények szervezeti szintű tudatosítása és teljesítése
- Minőségi célkitűzések, képzések és helyesbítő intézkedések koordinálása
- Üzleti és gyártási helyzetek elemzése, riportálás a vezetőség felé
- Kapcsolattartás vevőkkel műszaki minőségi kérdésekben, auditok kezelése
- Új termékek bevezetésének támogatása mérnökökkel együttműködésben
- Beszállítókkal való együttműködés a minőség és kapacitás biztosítása érdekében
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség
- Minimum 5 év tapasztalat minőségirányítási területen, orvostechnológiai eszközgyártásban
- Aktív, tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Vevői kapcsolattartásban szerzett tapasztalat
- Minőségügyi eszközök és szabványok (pl. 8D, FMEA, ISO 13485) ismerete
- Előnyt jelent vezetői tapasztalat, de nem kizáró feltétel
Amit Megbízónk kínál:
- Éves bónusz: az éves alapbér 15%-a
- Cafeteria: nettó 22.000 Ft/hó (SZÉP kártya)
- Stabil, nemzetközi háttér, modern technológiák
- Szakmai fejlődési lehetőség, új csapat felépítése
Munkavégzés helye: Sárvár