Hogyan segíthet Önnek a Reed
Jelöltek érdeklődésének felkeltése Munkaadói értékajánlat (márkaépítés) Közösségimédia-stratégia Értékelési folyamat Szűrés és ellenőrzés
A Reed jelentette különbség
A világ legnagyobb családi toborzócége A Reed a világ legnagyobb családi toborzócége. Mivel több mint 60 évet töltöttünk 20 speciális ágazat munkavállalóinak megtalálásával, úttörői vagyunk a szakértő toborzási megoldásoknak.
A Reed célja az életminőség javítása munkával. Ezt minden nap úgy érjük el, hogy megéljük a három alapvető értékünket:
Tisztességesek, nyitottak és őszinték vagyunk.
Tulajdonosként viselkedünk.
Együtt dolgozunk.
A Reed 18%-a a Reed Foundation tulajdonában van, amely világszerte támogatja a jótékonysági szervezeteket. Mindez azt jelenti, hogy hetente egyszer jótékonyságért dolgozunk. Ha velünk dolgozik, Ön is segít nekünk ezen nagyszerű ügyek támogatásában.
Minden toborzási igény kielégítése Egyedülálló, végponttól végpontig terjedő lefedettségünknek köszönhetően egy tipikus toborzócéghez képest számos további szolgáltatással támogathatjuk Önt. Legyen szó tehetségek megtalálásáról, különböző munkaerő-megoldásokról, tanácsadási szolgáltatásról, a szakmai fejlődés támogatásáról vagy az alkalmazás előtti szűrésről – itt vagyunk, hogy támogassuk az Ön igényeit.
Piacvezető garanciák A felsővezetői szintű szakemberek toborzásánál alkalmazott átfogó, aprólékos megközelítésünk verhetetlen, így Reed annyira biztos magában, hogy versenyképes garanciákat tud vállalni, amikor rajtunk keresztül keresi meg a következő hatékony szakemberét.
Ágazatvezető szűrés A Reed fő prioritása mindenki biztonsága és jóléte, akivel együtt dolgozunk. Minden jelöltünket előzetesen átvizsgálja az erre specializálódott szűrőcsapatunk. Referenciaellenőrzéseket, munkaalkalmassági ellenőrzéseket és folyamatos megfelelőségi ellenőrzéseket végzünk.
Adat- és technológiavezérelt Az adatok és a technológia kombinációját használjuk toborzási megoldásaink optimalizálásához. Csapatunk élvonalbeli toborzási technológiákat használ a legjobb jelölt- és ügyfélélmény biztosításához, valamint az optimalizálási folyamatunkhoz szükséges adatok rögzítéséhez.
Ezen adatok felhasználásával folyamatosan mérjük, hogy nyújtani tudjuk-e az elvárt eredményeket. Csapatunk optimalizálja a szolgáltatást, és folyamatos fejlesztéseket hajt végre a kívánt eredmények elérése érdekében.